Op zaterdag 20 oktober vond er weer een huis-aan-huis actie plaats in Nieuw-West. Dit keer waren we te vinden rondom het Belgiëplein in Nieuw-Sloten.

Het thema van deze actie was het openbaar vervoer en het fietsbeleid in de buurt. De meeste bewoners die we spraken gaven aan erg tevreden te zijn met het openbaar vervoer en de fietsvoorzieningen in de buurt. Daarnaast waren er ook wel wat zorgen over de veiligheid voor fietsers op de rotonde bij de Anderlechtlaan. Ook gaf een bewoonster aan dat de loopafstand tot de bus- en tramhalte best ver is voor ouderen of mensen die slecht ter been zijn. Met de geluiden die zijn opgepikt uit de wijk gaan Sarah Biddle en Dick Spruitenburg aan de slag met een verbeterplan omtrent het fietsbeleid en openbaar vervoer in Nieuw-West. Wij willen iedereen bedanken voor zijn inzet!

Heb je zelf op- of aanmerkingen over het openbaar vervoer en fietsbeleid in Nieuw-West? Schroom niet en stuur een mail naar:

Sarah Biddle, fietsbeleid
groenlinks@sadib.nl