kandidaten groenlinks amsterdam nieuw west 2018
Kandidaten GroenLinks Amsterdam Nieuw-West 2018

Daar zijn ze dan!

Op donderdag 14 december 2017 hebben de leden van GroenLinks Amsterdam Nieuw-West de definitieve kandidatenlijsten voor de stadsdeelcommissieverkiezingen van 21 maart 2018 vastgesteld.

In alle gebieden in ons mooie stadsdeel doet GroenLinks Nieuw-West mee aan de nieuwe stadsdeelcommissieverkiezingen!

Wij zijn erg trots op deze mooie lijsten en zien uit naar de campagne in Nieuw-West!
Zin om mee te doen?

Huis-aan-huis acties in Nieuw-West.
De eerste huis-aan-huis acties hebben al plaatsgevonden en er zullen er nog velen volgen (zie data onderaan deze nieuwsbrief). Voor GroenLinks is deze vorm van ‘grassroots’ campagne voeren namelijk een essentieel onderdeel van de campagne. Op het moment vindt er om de week op zaterdagmiddag een huis-aan-huis actie plaats in Nieuw-West, waarbij vrijwilligers de straat op gaan om met bewoners in gesprek te gaan. Voor wie wil worden de acties voorafgegaan door een korte training en afgesloten met een drankje om even na te praten.
Op de hoogte blijven van deze acties is gemakkelijk! Als je whatsapp hebt, dan kan je jezelf toevoegen aan de 'huis-aan-huis Nieuw-West' appgroep door deze link te volgen. Heb je vragen over de huis-aan-huis acties, dan kan je contact opnemen met Sjors Polm (06 11 95 39 98).
De eerstvolgende huis-aan-huis actie is op 13 januari.

Andere campagneactiviteiten en -acties in Nieuw-West.
Naast de huis-aan-huis acties zullen er ook andere campagneactiviteiten volgen. Donderdag 16 november heeft een eerste brainstorm plaatsgevonden over de verdere campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in ons mooie stadsdeel. Lijkt het je leuk om hieraan mee te doen? Of heb je goede ideeën voor de campagne in Nieuw-West? Stuur dan even een mailtje naar nieuw-west@groenlinks.nl.

Verder zijn we nog op zoek naar een campagnecoördinator voor de campagne in Nieuw-West. Ken of ben jij iemand die dat leuk lijkt en tijd heeft: laat het ons weten!