Op zondag 10 mei vindt voor 2e groene van Amsterdam plaats. Deze keer geen marathon, maar wel een 10 km loop door het Sloterpark, Geuzeveld en de Tuinen van West. Ook deze keer wil GroenLinks met velen (herkenbaar!) aanwezig zijn, met lopers op het parcours en met vrijwilligers langs het parcours.

Op zondag 10 mei vindt voor 2e keer de Groene van Amsterdam plaats. Deze keer geen marathon, maar wel een 10 km loop door het Sloterpark, Geuzenveld en de Tuinen van West. Ook deze keer wil GroenLinks met velen herkenbaar aanwezig zijn, met lopers op het parcours en met vrijwilligers erlangs. Na de natte versie van vorig jaar kan het weer alleen maar beter zijn.

Voor een ieder, die Nieuw-West (nog) niet zo goed kent: een ideale gelegenheid om ook dit deel van Amsterdam te ontdekken! Op de markt bij de startlocatie zullen producenten van lekker eten en drinken uit Nieuw-West hun waren aan de man brengen. Groen en gezond.

GroenLinks wil jullie stimuleren om mee te lopen en biedt € 7,50 korting op de inschrijfprijs van € 12,50. Wil je hier gebruik van maken, mail naar nieuw-west@groenlinks.nl

Als je als vrijwilliger een bijdrage wilt leveren (en wilt genieten van het groen in het stadsdeel) kun je ook mailen naar nieuw-west@groenlinks.nl.