Komende zaterdag – 18 januari – gaan overal in het land mensen van GroenLinks huis–aan–huis campagne voeren onder het motto ‘GroenLinks trekt aan de bel!’ En Nieuw-West doet mee!

We bellen huis-aan-huis aan om met bewoners in gesprek te gaan. Het leggen van persoonlijk contact blijkt een waardevolle manier van campagnevoeren te zijn. Obama had er in zijn verkiezingscampagne veel succes mee. Het levert kennis op van wat er speelt in een buurt. Informatie waarmee de fractie vervolgens weer aan de slag kan.

We beginnen met een korte instructie/cursus huis-aan-huis campagne voeren. Daarna gaan we in groepjes de straat op.

We verzamelen om 11.00 uur op het adres Ottho Heldringstraat 7-L (tegenover die fantastische beer), waar koffie/ thee en koek klaar staat. Daar wijdt Ties de Ruijter ons in in de geheimen van het huis-aan-huis campagne voeren. Hoe doe je dat? Wat doe je wel? Wat doe je niet? Dit helpt je vast om eventuele schroom weg te nemen.

Daarna gaan we om ca 12.00 uur in groepjes de straat op in de buurt rondom de Hemsterhuisstraat. Uiterlijk 14.30 uur sluiten we deze campagnedag af in een horecagelegenheid in die buurt.

Meld je aan om mee te doen aan deze eerste campagne activiteit in Nieuw-West op nieuw-west@groenlinks.nl.  Ook als je deze dag nog niet mee kunt doen  maar je op een later moment in wilt zetten voor de campagne horen we dat graag.